-Stereo Hearts-


Err , senyap bole ?
December 26, 2010 | 5:07 AM | 0 comments

heyy , sabar jea lah dgn keling belakang rumah neh . aku tau lah ari neh 'KRISMAS' perayaan kau . tpi tak payah smpi 24 jam memekak . err , yg pelik nape mercun kau tuh tak abes abes yea . padahal dah dua hari n 24 jam kau lompat , terbang , berguling dgn mercun tuh , tak puas lagi keh . kalau setakat sorang dua geng dpt kod aku bersabar . tpi nape keturunan kau tuh ramai .
bising mcm satu kampung ouh . esh , kau tak sembahyang keh . emg kau bkn islam , tpi india pon ade sembahyang kau tersendiri kan . haha . aku nk tido mlm pon mcm nak terbelah jantung neh . kau stupid lah keling . aku menaip neh pon terangkat angkat kaki aku terkejot . huh , bukan time raya jea kau memekak kn . setiap hari mcm tuh . kadang tuh aku basoh pinggan kat dapur pon kau lalu lalang . ee , muak tahu ? huh , selipar kau bersepah belakang rumah aku .
then dgn tak berselipar ,
kau bole redah tgh panas yea . mak , bapak , atok , nenek kau pon sama . patot laa cucu pon ikot . smpi bile lah kau nk terpekik mcm neh kan . harap cepat sedar diri tuh siked yg kau mengangu ketenteraman masyarat tahu . eceh , kenyataan lah keling . haha . dah dah , lega siked kod aku membebel kt sini . siked jea tak bnyk !

Again , kau STUPID tahu


Older Post | Newer Post