-Stereo Hearts-


Yeah , 28.12 ^^'
December 29, 2010 | 4:24 AM | 0 comments

heyy , nape pelik jea aku tulis nombor tuh yea . haha . yaa , datz my bezday lah . ngee . kesian aku , bezday akhir tahun . hehe . grr , kalau bezday neh mesti ade azam kan kan ? yeah , aku nak study betol² kt skull . eh , bunyi mcm pemalas jea kan . haha . err , pemalas tuh tak jugak . tpi memang form 2 neh belajar cm maen² jea ==' . but , 2011 nak study hard n do the best for pmr . eh , ade bnyk azam . tpi secret n personal kod . hehe . penat lah jugak meng approve komen² org . haha . hah , smlm family aku n dgn aku² sekali bz asyik turun naek s.alam . cuz mintak tukar u abg . tak tau ape mood ayah aku , die suroh naek ktm jea pegi kl.sentral ade hal siked . kite org ikot jea lah . peh , penoh kesabaran aku naek . haha . masa pegi tak sesak sgt .
but , mase balik sumpah ramai giler . smpi aku neh tersepit . huh , mentang² aku kecik kau nk buli aku yea . haha .
mcm² bau ketiak ade . mana yg masam , bacin , wangi n bagai . hah , naseb baek hidup lgi aku . siyes , aku tak nak naek komuter lagi , tak nak tak nak ! eh , lupe . n the last . epy bezday too me . haha . semoge kau pnjng umo n di murahkan rezeki eyra . eceh , pelik jea wish diri sendiri . oke , tuh jea ==' . err , segala yg ditulis hanyalah hiburan semata² . tiada kene mengena dgn hidup dan yg mati . haha .

Again , epy BESDAY eyra



Older Post | Newer Post